يكشنبه ٢١ آذر ١٣٩٥ -

بازدید سرزده معاون فرهنگی دانشجویی از مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان

چهارشنبه ٣ آذر ١٣٩٥ ساعت ١١:٣ ق.ظ   ( بازدید : 1000 نفر )


معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه از مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان به طور سرزده بازدید کرد.

به گزارش وبدا به منظور بررسی وضعیت عمومی سلف سرویس دانشجویی دانشگاه و خوابگاه دانشجویی،دکتر«فریمان ابراهیم زاده» به همراه مدیر امور دانشجویی و مسئول اداره خوابگاه ها از سلف سرویس و خوابگاه دانشجویی مجتمع آموزش عالی سلامت شیروان بازدید کردند.

دکتر"ابراهیم زاده"با بیان اینکه توجه به نیازهای اصلی دانشجویان نظیر بهداشت،تغذیه ،خوابگاه ،ایاب و ذهاب ،از وظایف معاونت امور دانشجویی هر دانشگاه است؛ هدف عمده این معاونت را تأمین نیازهای رفاهی اولیه دانشجویان عنوان کرد تا دانشجویان دغدغه فکری دراین خصوص نداشته باشند .

وی اظهار داشت: با بهره گیری از امکانات روز سعی داریم بهترین خدمات را به دانشجویان ارائه کنیم و در همین راستا این معاونت با راه اندازی سیستم پیشرفته اتوماسیون تغذیه جهت رزرو غذا و همچنین تجهیز آن قدم های خوبی برداشته است.

دکتر ابراهیم زاده در این بازدید ضمن تشکر از همکاری خوب دانشجویان با کارکنان سلف سرویس اظهار امیدواری کرد با رعایت نظم و انضباط، همکاری های خوب و مثمر ثمری در حل به موقع مشکلات و رفع آن ها از طریق مسئولین زیربط به عمل آید.

در این بازدید ضمن گفتگو با دانشجویان، وضعیت سلف سرویس و میزان رضایتمندی از وعده های غذایی و امکانات سلف مورد بررسی قرار گرفت، دانشجویان نیز با استفاده از فرصت به دست آمده علاوه بر طرح مسائل مرتبط به سلف سرویس، دیگر نظرات و دغدغه های خود را در حوزه های مختلف مطرح نمودند.


منبع : صفحه اصلی فارسی سال 1397 چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.






جستجو
اذکار هفته (۴۲۵۰ بازدید)
ارسال خبر به حراست (۲۴۷۵ بازدید)
پيوند مدير حراست (۲۰۷۸ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...